Metalshop.cz a Coreshop.cz – rozhovor

Eshopy Metalshop.czCoreshop.cz nejsou na československém internetu žádní nováčci. Tyto eshopy poskytují vlastní affiliate program a tak jsme se rozhodli zeptat se jich na pár otázek. Na ně nám ochotně odpověděl Jan Tinka, správce partnerů.

Co je to vlastně Metalshop.cz a Coreshop.czmetalshop-screenshot

Internetové obchody se zaměřením na oblečení a boty, spojené jak s hardcore muzikou (metalshop), tak skate a street značkovým stylem oblíkání (coreshop).

Co všechno je možné v rámci vašeho provizního programu propagovat? Kolik je zhruba produktů v eshopech Metalshop.cz a Coreshop.cz?

V rámci provizního systému lze propagovat jak značku, tak konkrétní výrobky či kategorie – stejně tak lze využít naše marketingové akce a použít jejich bannery.

Na metalshopu je 16000, na coreshopu 7500 – produkty se z části překrývají.

Jak dlouho existuje váš provizní program?

S počátečními těžkostmi se rozjel v průběhu letošního roku.

Jaké jsou provize? Umožňujete i provize z druhé vrstvy?

Startovní provize jsou nastaveny na 4% pro kampaň Coreshop.cz a 6% pro kampaň Metalshop.cz. V případě, že se partnerovi v propagaci mimořádně daří, může dosáhnout i na zajímavější provize.

Provize z druhé vrstvy u nás fungují a činí 1%.

coreshop-screenshotJaké je výplatní minimum?

Výplatní minimum je nastaveno na 500 Kč.

Jak dlouho vydrží affiliate cookies?

30 dní.

Na jaké aplikaci běží váš provizní systém?

Pro provizní systém využíváme Post Affiliate Pro – ověřenou aplikaci pro affiliate programy.

Jsou k dispozici i grafické bannery? Jaké jsou další možnosti propagace?

Partnerům měsíčně měníme automaticky bannery na stránkách dle našich aktuálních akcí, tak, aby dosahovaly co největších konverzí. Bannery jsou možné buď ve flashi nebo GIF formátu.

Partner samozřejmě může propagovat pouze odkazem na eshop, produkt nebo kategorii. Dle specifických požadavků upravujeme i kontextové boxy s prokliky přímo do produktů na eshopu.

Na jakých typech stránek má asi největší smysl propagovat váš affiliate program? Kde mohou bannery oslovit nejvíce zákazníků?

Eshop je orientován na mladé lidi, co se týče hudby i oblékání. Dobré konverze dosahují např. na fanouškovských stránkách, s úspěchem je nasazují i blogy.

Eshopy dosahují vysoké konverze a jsou orientovány na mladé lidi – mohou být vynikajícím doplňkem na webu a trefit přesně cílovou skupinu. Reklama může být nejenom úspěšnější, ale na webu „nevadí“ tolik, jako můžou vadit odkazy na hypotéky nebo spodní prádlo.

Jaké novinky plánujete do budoucna?

Lepší a častější měnění akcí a pobídek k nákupu, připravujeme lépe využít přímé okýnko k nakupování (kontextový box) a rozšířit kampaň také na Slovensko.

Zajímavou informací pro partnery může být časem také přehled produktů, které si jejich návštěvníci koupili, což umožní lépe zvolit reklamní formáty a bannery.